حس خوبی داره وفتی از خواب بیدار میشی میلت رو چک میکنی میبینی ایمیلی اومده با عنوان: پذیریش نهایی مقاله شمابا اینکه مقاله برای همایش بوده و علمی پژوهشی نبوده ولی بازم هم اکسپت شدنش حس خوبی داره مخصوصا کاش دوباره بنویسم...
دو نفر داور وقت گذاشتن مقاله رو کامل خوندن هفت تا ایراد گرفتن. ما هم ایرادات رو برطرف کردیم و مقاله رو بازنگری کردیم. دوباره داورها نشستن مقاله ها رو کامل خوندن و گفتن که اصلاحات خوب بوده و مقاله از ن کاش دوباره بنویسم...